5 Şubat 2013 Salı


Turkcell Global Bilgi "ISO 22301-İş Sürekliliği Yönetim Sistemi" sertifikasını alan, dünyadaki ilk ve tek çağrı merkezi oldu

"Turkcell Global Bilgi, iş sürekliliğini dünya standardına çıkardı."

Turkcell Global Bilgi, uluslararası standartlar kuruluşu BSI (British Standarts Institute) tarafından verilen "ISO 22301 İş Sürekliliği Yönetim Sistemi" sertifikası alan dünyadaki ilk ve tek çağrı merkezi oldu. Şimdiye kadar dünyada sadece 20 firmaya verilen bu özel sertifikayı Turkcell Global Bilgi; potansiyel riskler karşısında müşterilerinin çıkarlarını, itibarını, marka ve değer yaratma faaliyetlerini korumaya yönelik yüksek bir yönetim süreci standardına sahip olması dolayısıyla aldı.

Türkiye'nin lider müşteri ilişkileri yönetim merkezi Turkcell Global Bilgi, müşterilerine sunduğu hizmet kalitesini aldığı "ISO 22301 İş Sürekliliği Yönetim Sistemi" sertifikası ile bir kez daha kanıtladı. Dünyaca ünlü belgelendirme kuruluşu BSI (British Standarts Institute) tarafından verilen bu sertifika ile Turkcell Global Bilgi, müşterilerine her koşulda kesintisiz hizmet güvencesi sunduğunu belgelemiş oldu.

http://www.haberler.com/iso-22301-is-surekliligi-yonetim-sistemi-4298741-haberi/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder